Corona-effect Sligro Food Group: stevig, maar onder controle

De noodzakelijke en begrijpelijke maatregelen die door de overheid zijn genomen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, hebben een grote impact gehad op onze klanten en daarmee onze afzetmarkten.

Onze eerste aandacht is de afgelopen weken uitgegaan naar de gezondheid van onze medewerkers en de partijen waarmee wij zaken doen. Daarbij hebben wij steeds de overheidsrichtlijnen gevolgd en zullen dat blijven doen.

Gelijktijdig hebben wij veel aandacht voor de bedrijfseconomische gevolgen voor Sligro Food Group, onze klanten en leveranciers. Daarbij kijken we zowel naar de korte termijn maatregelen die nodig zijn om het wegvallen van een deel van de omzet te compenseren, maar ook naar de continuïteit van belangrijke programma’s die nu, maar zeker in de fase van herstel, belangrijk zijn.

Het volledige bericht over onze aanpak vindt u hieronder.

Download Persbericht Corona-effect
(457,4 kB)

Veghel, 19 maart 2020

Namens de directie van Sligro Food Group N.V.
Koen Slippens, CEO
Rob van der Sluijs, CFO

Wilt u persberichten van Sligro Food Group in uw mailbox ontvangen? Mail dan uw naam, adresgegevens en het e-mailadres waarop de persberichten binnen moeten komen naar Charissa Kleij: ckleij@sligro.nl