FoodBrigade van Sligro wint drie Grand Prix Content Marketing prijzen


Tijdens de Grand Prix Content Marketing is Foodbrigade van Sligro maar liefst drie keer in de prijzen gevallen. In de categorie ‘Beste Content Platform’ wist het kennis- en inspiratieplatform voor horeca spelers als Bol.com en Allerhande.nl achter zich te laten.

De Grand Prix Content Marketing zijn beloningen voor de beste contentmarketing-cases en de beste contentproducties in Nederland en België. Sligro Foodbrigade heeft samen met Stabillo de meeste prijzen in de wacht gesleept.


De prijzen

Beste Content Platform
Online 1e plaats

Het juryoordeel: Helder, slim en creatief opgezet. Duidelijke doelstelling, interessante content. Voorbeeld van wat contentplatform moet zijn.

Business to Business content
Overall 2e plaats

Het juryoordeel: Goed gemaakt, goede strategie. Keuze voor zakelijk helpen koks is slim. Goede mix tussen vele contentvormen en uitstekende executie!

Beste Infographic ‘Onderzoek: wat niet mag ontbreken op een menukaart’
Online 1e plaats

Het juryoordeel: Niet per se creatief of interactief. Maar oersimpel en degelijk. Zeer effectief ingezet en door zijn eenvoud sterk communicerend.

Lees meer over de Grand Prix Content Marketing 2014 op: grandprixcm

Foodbrigadeaward