Cafetariaformule ‘Plaza Food for All’ beste van Nederland


De cafetariaformule 'Plaza Food for All' heeft de Formule Award 2014 in de wacht gesleept. De ‘Out of Home Formule Awards’ worden jaarlijks uitgereikt en zijn gebaseerd op een onderzoek van GfK onder 6.000 consumenten die recent gast zijn geweest bij een van de fastfoodformules in Nederland. Van McDonald’s tot de cafetaria op de hoek. Van een twintigtal aspecten zijn zowel het belang als de waardering gevraagd.  

Plaza Food for All hoogste score in ‘Fastservice
Plaza Food for All wint met hoge scores op zowel gastvrijheid als prijs en kwaliteit in de categorie ‘Fastservice’. Vorig jaar stond Plaza Food for All op de derde plaats. Daarom is het afgelopen jaar extra focus geweest op gastvrijheid en klantvriendelijkheid door middel van workshops, trainingen voor de ondernemers en voor medewerkers. Deze inzet is door de gast gewaardeerd en beloond met de Formule Award 2014!

Plaza Food for All is een soft franchise formule van Sligro met 79 vestigingen verdeeld over heel Nederland. Het is de cafetaria voor jong en oud. Naast het klassieke assortiment met frites en snacks onderscheidt men zich met complete maaltijden, burgers en salades. Lees meer in het bijgaande persbericht.

Download Plaza Food for All beste cafetariaformule van Nederland
(227,6 kB)

fotoprijs

Op de foto: v.l.n.r.: Otto Lindeman (ondernemer Plaza @The Corner), Maartje Douma (Formulemanager Plaza van Sligro) en Bas van Eekelen (Accountmanager GfK).