Sligro en LVB Networks hebben met Foodbrigade, het internetplatform voor horecaondernemers, een zilver award gewonnen bij The International Content Marketing Awards in Londen. Dit is het grootste jaarlijkse evenement voor content marketing.
Bij de uitreiking waren awards te winnen in twintig categorieën. In een daarvan kwam Foodbrigade als één na beste uit de bus. Bureaus en hun klanten van over de hele wereld bieden hun beste werk van het afgelopen jaar aan. Het was de enige Nederlandse nominatie die een prijs in de wacht wist te slepen.
Foodbrigade valt hiermee wéderom in de prijzen. Tijdens de Grand Prix Content Marketing in 2014 is de website Foodbrigade.nl van Sligro maar liefst drie keer in de prijzen gevallen. Nu kan een internationale award aan de prijzenkast worden toegevoegd. Gemma Schneemann, directeur marketing van Sligro: “Foodbrigade van Sligro heeft een voorbeeldfunctie, zowel in Nederland als daarbuiten. Dat bevestigen we keer op keer. Zo’n prijs is een enorme motivatie om te blijven vernieuwen."