EMTÉ introduceert loyaliteitsprogramma Fijnproevers


EMTÉ Supermarkten heeft het klantloyaliteitsprogramma Fijnproevers geïntroduceerd. Een uniek programma waarin lokaal genieten de boventoon voert. 

Door boodschappen bij EMTÉ te doen, sparen klanten via een klantenpas of mobiele app Fijnproeverspunten. De punten zijn te gebruiken voor korting op de kassabon, kunnen verzilverd worden in de FijnproeversShop of ingewisseld worden voor korting bij diverse horeca-, recreatie-
of wellnesspartners.

App
EMTÉ is de eerste Nederlandse supermarkt die gebruikt maakt van een loyaliteitsprogramma waarin je via een app je pas digitaal kunt scannen. Hiermee speelt de formule in op het groeiende gebruik van mobiele apps en biedt het klanten een programma dat overeenkomt met de huidige tijdsgeest.

"Ik ben enorm trots op de introductie van het Fijnproevers-programma, de app en de nieuwe online identiteit,” verklaart Johan van Heerebeek, Commercieel Directeur bij EMTÉ. ‘Hiermee laat EMTÉ zien op het gebied van innovatie en klantcommunicatie mee te kunnen doen met de landelijke supermarktketens, zonder onze lokale identiteit en zichtbaarheid te verloochenen.’

Uniek programma
EMTÉ is een supermarktketen met 130 winkels, met name in Zeeland, Noord-Brabant, Gelderland en Twente, en onderdeel van Sligro Food Group. Met de introductie van Fijnproevers kunnen lokale horecabedrijven die klant zijn bij Sligro, aanbiedingen doen aan plaatselijke klanten van EMTÉ. Een unieke koppeling tussen Foodretail en Foodservice. Met de app
en deze koppeling, met nu al
ruim 500 landelijke én lokale partners, onderscheidt Fijnproevers zich van andere loyaliteitsprogramma's van supermarkten.

Voor meer informatie over Fijnproevers,
ga naar www.emte.nl